Opstilling af borgmesterkandidat

Tiden for KV25 nærmer sig.

Venstre i Rebild har vedtaget en procedure for opstilling af Borgmesterkandidat til byrådsvalget i november måned 2025. Det fremgår af proceduren, at potentielle kandidater skal meddele deres kandidatur til Formand Jesper Frisgaard senest d. 20. marts 2024 kl. 12.00. Jesper kan fanges på Tlf. 1249 5559 eller e-mail: Kornblomst10@gmail.com. Vi opfordrer alle interesserede kandidater til at melde sig.

Det er selvsagt centralt, at vi får valgt den bedste Borgmesterkandidat, idet Borgmesterkandidaten både er anfører på Venstres hold i forbindelse med byrådsvalget og samtidig den der tegner den politiske linje frem til byrådsvalget.

Hvis man ønsker at foreslå en anden kandidat end sig selv, skal det være afklaret med den pågældende kandidat, at vedkommende nu også ønsker at være kandidat.

Efter fristens udløb vil der blive indkaldt til et opstillingsmøde. Opstillingsmødet afholdes inden udgangen af maj måned 2024.

jesper

JESPER GRETH BORGMESTER I REBILD

Igen er der en Venstre borgmester som skal lede Rebild kommune de kommende 4 år.

En fredelig konstituering på valgnatten mellem Redikale Venstre, Det Konservative Folkeparti og Venstre resulterede i at Venstres spidskandidat Jesper Greth får borgmesterposten.

BLIV MEDLEM AF VENSTRE.

DET GØR EN FORSKEL AT VÆRE MEDLEM AF VENSTRE.

MELD DIG IND, OG STØT VORES ARBEJDE FOR FRIHED OG FÆLLESSKAB.

BLIV MEDLEM AF DANMARKS LIBERALE PARTI OG FÅ INDFLYDELSE PÅ DEN LOKALE UDVIKLING OG BLIV INFORMERET OM DET LANDSPOLITISKE ARBEJDE.

STØT VENSTRE I REBILD KOMMUNE

BLIV MEDLEM AF VENSTRE

ELLER SEND MAIL TIL BODIL@LUNDGRENBYG.DK MED PERSONLIGE OPLYSNINGER OG INDBETAL 350, - KR. PÅ REG. NR. 3259 KONTO 3711021418

byrådsgruppen

Venstres byrådsgruppe

Her er de 7 Venstremedlemmer i byrådet fra 1. januar 2022.

Fra venstre: Stefan Berg, medlem af SU og KFU. Peter Hjulmann, medlem af TMU. Maybritt Toft Pedersen, medlem af  Ældre, Pleje og Omsorgsudvalget samt arbejdsmarkedsudvalget. Borgmester Jesper Greth. Henriette Frølund Lyngberg, medlem af arbejdsmarkedsudvalget. Anna Oosterhof, formand for BFU. Nu tidl. Venstre medlem Jeppe Ugilt Hansen, 1. viceborgmester og medlem af økonomiudvalget.

anny

Anny Winther er genvalgt til Nordjyllands regionsråd.

Fra 1. januar medlem af forretningsudvalget og gruppeformand for Venstres gruppe i regionsrådet.

VENSTRE I REBILD gik til VALG med dette PROGRAM

Venstre i rebilds valgprogram bar denne overskrift

REBILD I FRONT - DIG I CENTRUM

Det er samtidig et oplæg til hvordan Rebild kommune tænkes udviklet i de kommende 4 år med en Venstre ledelse.

Læs programmet Her